poniedziałek, 3 grudnia 2018

Post organizacyjny + lista obecności


Drodzy Autorzy!

Mam niebywałą przyjemność ogłosić, że Uniwersytet Auckland funkcjonuje w blogosferze już trzy tygodnie! Z tego miejsca serdecznie Wam dziękuję za wszystkie Wasze karty postaci, komentarze oraz szczególnie za Waszą aktywność. Bez Was UA nie przetrwałoby nawet dnia, a mam nadzieję, że dzięki Wam przetrwa ich jeszcze wiele. :)

Ze względu na te minione trzy tygodnie, chciałabym ogłosić pierwszą listę obecności, która potrwa do niedzieli (9.12) do godziny 16. Liczę, że do tego czasu każdemu z Was uda się na nią wpisać i z nikim nie będziemy się musieli pożegnać, a jeśli nawet – to na króciutko. Każdy ma bowiem prawo powrotu na bloga, nikomu nie zamykamy tutaj żadnych drzwi! Poproszę więc o pozostawienie w komentarzu imienia i nazwiska Waszej postaci, a także zajmowanego wizerunku. Dzięki temu będzie okazja do sprawdzenia i uaktualnienia blogowych zakładek.

Jednocześnie chciałabym Was prosić o zagłosowanie w sprawie etykiet na blogu. Dołączcie do swojego komentarza stosowną cyfrę, zupełnie tak jak w poprzedniej ankiecie na UA. Przy okazji wyjaśnię, że zamysł etykiet wydział i kierunek był taki, aby Autorom łatwiej było odnaleźć postacie, które są powiązane w jakiś sposób z ich bohaterami.

Jestem za tym, aby etykiety na blogu wyglądały tak:

1) imię i nazwisko, autor, wydział, kierunek – ostatnie dwie zapisane po polsku,
2) imię i nazwisko, autor, wydział, kierunek – ostatnie dwie zapisane po
angielsku,
3) imię i nazwisko, autor, KP
4) imię i nazwisko, autor, KP, dodatkowe

Jeśli macie inne sugestie, zawrzyjcie je poniżej! :)

Na koniec chciałabym serdecznie podziękować flamboyance za zgłoszenie się do pomocy i trwanie na posterunku, kiedy Kanclerz akurat nie może zająć się bieżącymi sprawami! ♥

23 komentarze:

  1. Villanelle Madisson & Shane Grey z wizerunkiem Jordy Baana obecni ;)
    Jeżeli chodzi o etykiety to jestem za opcją numer 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszamy obecność!

    Postać: Hayden Nolan
    Wizerunek: Grayson Dolan

    Co do etykiet, to jestem za opcją 4! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. joshua everton z wizerunkiem Armiego Hammera obecny, co do etykiet najbardziej przemawia do mnie numer 3. Mamy do dyspozycji 'Spis studentów' z podziałem na zajmowane przez nich kierunki, więc jeśli komuś będzie zależało na znalezieniu bratniej duszy ze swojego wydziału, powinien przejrzeć po prostu zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. James Parker z wizerunkiem Kim Taehyung'a obecny. Jestem za opcją 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eugene Atkins z wizerunkiem Josepha Mazzello się zgłasza!
    A w temacie etykiet stawiam na opcję numer 4 xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Marley Fox, wizerunek: Chiara Scelsi.
    Tak, jak zauważyła Altruistka, mamy spis studentów, więc podstawowe etykiety z opcji nr 4 byłyby wystarczające. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Clementine Mosley-Everton jak najbardziej obecna z twarzą Kate Bosworth.
    I ja również jestem za opcją numer 3/4.

    OdpowiedzUsuń
  8. Harperowie są. Blake z buźką Matthew Daddario i Zephyrine jako random.
    Opcja numer cztery.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tristan Cavanaugh obecny! Twarz: Elias Bender Rønnenfelt
    Też jestem za czwóreczką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chloe Weaving jest, natomiast Haley Bennett z zakładki z wizerunkami można usunąć, zamiast niej stacjonuje random. Opcja numer cztery.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nebuchadnezzar Adeyemi też nigdzie nie uciekł, wizerunek (Liam Samuels) jest aktualny, popieram opcję numer 4.

    OdpowiedzUsuń
  12. Winter Davidson obecna, opcja numer 3 brzmi fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Valentine Bates obecna.
    Zgodzę się z Altruistką i Baby Blue, ponieważ po przeczytaniu posta chciałam napisać to samo. Sama w ten sposób (mówię o zakładce ze spisem studentów) szukałam osób z tego samego kierunku :)
    Głosuję za opcją numer 3.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lisa Montgomery obecna! :)
    A głosujemy za opcją numer 4, ponieważ chyba etykiety nie są jednolite, więc mogłoby się to nie sprawdzić po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Destiny Heberling obecna!
    Głosujemy za czwóreczką ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jessie Merrick i Josie Lovely obecnie i również głosuję za 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nicolas Lavoisier jest :) Głosuję za opcja numer 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachary Ryder obecny, co do ankiety to opcja numer 4.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nieopublikowany jeszcze Isaiah Beauregard obecny! I głosuję z opcją numer 4 c:

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też jeszcze nieopublikowana, ale jestem i też obstawiam opcję numer 4.

    OdpowiedzUsuń
  21. Grace Rønning obecna. Co do opcji, stawiam na opcję numer 3.

    OdpowiedzUsuń